Sunday 1 March 2009

Cerita Tapak Tangan si Mahapson


hand
Bentuk Tangan si Mahapson
Mahapson memiliki telapak tangan berbentuk segi panjang dengan jari-jari tangan pendek, kebiasaannya cepat berasa gelisah apabila duduk dalam suatu jangka masa yang lama. Dia sangat menyukai perkara-perkara berbaur tentangan, sehingga tenaga lelakinya akan disalurkan. Meskipun begitu, si Mahapson ini sebenarnya berkeperibadian tingi dan seorang yang mudah bergaul. Tidak hairanlah, kerana dia mempunyai ramai teman yang begitu mengambil berat terhadapnya. Sekiranya kamu tidak bersikap bossy terhadapnya, dia pasti akan ‘menenggelamkan’ dirinya dalam hubungan yang penuh keterujaan bersama kamu.
Garis Kehidupan -Ko punya garis kehidupan panjang maka panjang la umur ko ni, Mailson.
Garis Kecerdasan – Terbingkuk di tengah jalan dekat tu tahi lalat. Tinggi sikulah juga ko ni sia nampak… Tapi, ada halangan… Tahi lalat di tapak tangan ko menggambarkan ko punya cita-cita mo teruskan sikulah terbantut sebab ko baik hati dan tinggi budi pekerti. Maybe ko bagi chance sama urang lain dalam family ko. Jan marah… Sia copy and paste saja ni… Hahahaah~ Bukan butul juga ni.
Garis Cinta – Ko pernah beberapa kali (inda banyak) putus sinta tapi last-last ko temui juga sinta hati ko… Cewah!
Garis Kejayaan -Bulih tahan ko ni, tompinai… 1 garis kejayaan means kejayaan untuk 1 kerjaya saja (turus sia pun tinguk tapak tangan sia… 1 juga… dei)
Garis Kesihatan – Tiadak berapa memberangsangkan…
Garis Perkahwinan – Tiada kahwin lagi lepas ni… 1 kali saja kahwin… Hohohoho!
Garis Bilangan Anak – Inda barapa clear sia nampak… Kijap… Kira lu… 1… 2… 3… eh… 2 anak… (turus sia tinguk tapak tangan sia… ADUINAH! 4 anak!)
Garis Perjalanan – Ko inda mudah bosan pada satu tempat… Ko enjoy dan inda mudah cepat bosan dan mo pindah randah…
p.s. mana sinsin ko ni? Wahahahahahah! sinsin kanan pula bah kan… muahahaha!

No comments:

Post a Comment